Garantija

Neadekvātas kvalitātes preces tiek apmainītas saskaņā ar Latvijas Republikas tiesību aktu noteikumiem.

Iittala kvalitātes garantija attiecas uz ražošanas un materiālu defektiem, bet neattiecas uz bojājumiem, kas radušies nolaidības vai normāla nolietojuma dēļ.
Ražotāja garantijas saistības ir spēkā tikai tad, ja preces ekspluatācijas nosacījumi nav pārkāpti. Pēc preces iegādes pirms lietošanas nepieciešams to rūpīgi pārbaudīt. Ja pamanāt, ka tā ir nekvalitatīva, Jums ir tiesības atgriezt mums šādu preci 14 kalendāro dienu laikā no piegādes Jums datuma. Šādā gadījumā neatbilstošas ​​kvalitātes prece tiks bez maksas nomainīta pret kvalitatīvu preci vai arī Jums tiks atmaksāta samaksātā nauda.

Ja garantijas laikā pamanāt precei slēptus defektus, lūdzam tos nofotografēt un nekavējoties atsūtiet foto mums uz e-pastu interjers@ginalas.lv. Šādā gadījumā preces ražotājs noteiks, vai uz preces defektu attiecas garantija, t.i. t.i. vai precei ir ražošanas defekts. Mēs nekavējoties informēsim jūs par ražotāja lēmumu, izmantojot jūsu norādītos saziņas līdzekļus. Gadījumā, ja preces atgriešanas iemesls ir neatbilstoša kvalitāte, mēs apņemamies par saviem līdzekļiem nomainīt neatbilstošas ​​kvalitātes preci pret atbilstošas ​​kvalitātes preci vai atmaksāt par preci samaksāto naudu.

Ražotāja garantija neattiecas uz:

  • Preču dabiski nodilušām daļām un koka detaļām
  • Precēm, kurām ir mehāniski bojājumi
  • Precēm, kas izmantotas citiem mērķiem, nevis paredzētajiem mērķiem
  • Precēm, kuru defekti radušies Pircēja vainas dēļ
  • Ja Pircējs neiesniedz pirkuma dokumentu (rēķinu, čeku)